Blog

هزینه عمل زیبایی واژن نی نی سایت

بسیاری از مردم فکر می کنند که هزینه عمل زیبایی واژن و لابیاپلاستی نوعی ختنه اندام تناسلی است. این نمی تواند دور از واقعیت باشد. من لابیاپلاستی را با هدف اصلی از بین بردن خجالت ناشی از لابیای برجسته انجام می دهم.

بافت های اندام تناسلی زن ظریف هستند. هنگامی که برش های محل جراحی با تکنیک های بخیه نامناسب بسته می شوند، بافت ها می توانند برجستگی پیدا کنند. این امر ظاهر طبیعی لابیاها را مخدوش می کند و باعث ایجاد جای زخم قابل مشاهده می شود که حتی می تواند دردناک باشد. به همین دلیل، من یک تکنیک بخیه پنهان را انجام می دهم که از بریدگی جلوگیری می کند. این تکنیکی است که تعداد کمی از جراحان پلاستیک انجام می دهند.

در طی جراحی کوچک کردن لب های کوچک چه اتفاقی خواهد افتاد

جراحی معمولاً حدود یک ساعت طول می کشد. بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به اقامت شبانه نیست. از آنجایی که این روش تحت بی حسی موضعی انجام می شود، در صورتی که به اندازه کافی برای انجام این کار احساس راحتی کردید، می توانید پس از جراحی خود را به خانه برسانید.

من کاهش لب های کوچک را با استفاده از یکی از دو روش انجام می دهم: روش گوه ای یا روش تراش.

چه اتفاقی در طی عمل جراحی کوچک کردن لابیا ماژور شما خواهد افتاد

کل روش معمولاً حدود دو ساعت طول می کشد تا کامل شود. 99 درصد مواقع فقط بی حسی موضعی انجام می شود.

یک برش در داخل لب های واژن ایجاد می شود. از طریق این برش، چربی اضافی در لابیا بزرگ با لیپوساکشن برداشته می شود. مونس پوبیس نیز می تواند در این زمان مورد هدف قرار گیرد. سپس پوست اضافی از لبه های بیرونی لابیا ماژور بریده می شود. جای زخم باقی مانده در چین های لب های داخلی پنهان است.

لیپوساکشن مونس پوبیس نیز ممکن است به تنهایی و بدون برداشتن بافت انجام شود.

بهبودی پس از جراحی شما

تورم خفیف، کبودی و ناراحتی
دستورالعمل های بهداشتی را دنبال کنید
بخیه ها خود به خود حل می شوند
دو تا سه روز مرخصی در محل کار یا مدرسه
ممکن است در چند روز اول پس از عمل، تورم و کبودی خفیفی را در ناحیه تحت درمان تجربه کنید. با مصرف داروهای مسکنی که تجویز می کنم، می توانید هر گونه ناراحتی را کاهش دهید. شما باید از پاهای خود دور بمانید و برای به حداقل رساندن تورم از کمپرس یخ استفاده کنید. ایبوپروفن را می توان برای کاهش تورم نیز مصرف کرد. به احتمال زیاد باید دو یا سه روز از محل کار یا برنامه معمول خود مرخصی بگیرید. به همین دلیل، من معمولاً روز پنجشنبه عمل لابیاپلاستی را انجام می دهم، بنابراین می توانید دوشنبه بعد به محل کار یا مدرسه خود بازگردید.

حدود 24 ساعت پس از لابیاپلاستی می توانید دوش بگیرید. برای جلوگیری از عفونت باید ناحیه تحت درمان را با آب و صابون تمیز کنید. حدود یک هفته بعد از جراحی باید از نوار بهداشتی استفاده کنید. من از بخیه های قابل حل استفاده می کنم، بنابراین نیازی به برداشتن آنها نخواهید داشت.

از فعالیت جنسی یا هر گونه فعالیتی که باعث تحریک لب های تازه حجاری شده شما می شود به مدت تقریباً یک ماه یا همانطور که من توصیه می کنم خودداری کنید.

بافت ناحیه واژن معمولاً به سرعت بهبود می یابد و شما باید در عرض چند هفته پس از جراحی متوجه خطوط کوچکتر و متقارن لابیای خود شوید.

 

23 بهمن, 1402 لابیاپلاستی
درباره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *