Blog

هزینه بهترین دکتر جراح زیبایی واژن تهران

هزینه بهترین دکتر جراح زیبایی واژن تهران

 جراح زیبایی واژن تهران لابیاپلاستی، که گاهی اوقات به عنوان جوانسازی واژن نیز شناخته می شود، یک روش جراحی زیبایی است که برای رفع ناراحتی و خودآگاهی مرتبط با بافت اضافی لب، شکل لابیا را تغییر می دهد. شل بودن بافت در این ناحیه می تواند منجر به نگرانی های بسیاری برای بسیاری از زنان شود، از جمله درد یا ناراحتی هنگام ورزش، در حین مقاربت جنسی یا حتی راه رفتن ساده. بافت بیش از حد لبیال همچنین می‌تواند منجر به افزایش آسیب‌پذیری در برابر عفونت‌های مخمری و پارگی بافت‌ها از اصطکاک شود، بدون اینکه به تأثیر قابل‌توجهی بر ظاهر فرد اشاره کنیم.

با درک این موضوع که این یک نگرانی بسیار شخصی است، جراحان پلاستیک ما بسیار مراقب هستند تا در کل فرآیند درمان احساس راحتی کنید. این که آیا بافت اضافی لبی یک نگرانی مادام العمر بوده است، یا اگر این بیماری نتیجه تغییرات فیزیکی پس از زایمان یا یائسگی باشد، تیم جراحی مجرب ما می تواند مشکل را اصلاح کند و به شما کمک کند در پوست خود احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

روش لابیاپلاستی
این جراحی تحت بیهوشی عمومی یا موضعی انجام می شود تا به بیماران کمک کند در طول عمل احساس راحتی کنند و از ناراحتی بیش از حد جلوگیری کنند. برش‌ها در نواحی پنهان ایجاد می‌شوند و معمولاً با بخیه‌های قابل جذب دوخته می‌شوند که با بهبودی به تدریج حل می‌شوند. بسته به نیاز شما، جراح ما می تواند یک یا چند مورد از نگرانی های زیر را برطرف کند:

لبیا مینور

یک عمل لابیاپلاستی معمولی مستلزم برداشتن بافت لابیا مینور اضافی یا شل (لب های داخلی اندام تناسلی خارجی زن) است. این بافت کاهش می یابد تا هم ظاهر واژن را بهبود بخشد و هم هرگونه ناراحتی ناشی از بزرگ شدن بافت را تسکین دهد.

لبه بیرونی واژن

برای بیمارانی که به اندازه و/یا شکل لابیا ماژور (لب های خارجی) نگران هستند، جراح شما می تواند این ناحیه را اصلاح کند تا به شما کمک کند احساس راحتی بیشتری داشته باشید و از نظر زیبایی ظاهری دلپذیرتر به دست آورید.

کاهش هود کلیتورال

علاوه بر درمان لابیا مینور و/یا بزرگ، بیماران می‌توانند پوست اضافی روی کلیتوریس را حذف کنند. در حالی که این معمولاً در لابیاپلاستی دخیل نیست، می توانید نگرانی های خود را با یکی از جراحان ما در میان بگذارید تا مشخص شود که آیا کاندیدای خوبی هستید یا خیر.

اگر به کانتورینگ اضافی در ناحیه فوقانی شرمگاهی، داخلی ران یا باسن علاقه مند هستید، می توان لیپوساکشن را در طی همان روش انجام داد. اگر به دنبال لابیاپلاستی پس از زایمان هستید، ممکن است علاقه مند باشید که این روش را بخشی از یک تغییر مامان ترکیبی برای یک تحول جامع تر کنید.

ریکاوری لابیاپلاستی
در چند روز اول پس از لابیاپلاستی، کبودی و تورم طبیعی است. برای هر ناراحتی که احساس می کنید، می توان از داروهای خوراکی برای بهبود راحتی استفاده کرد. جراحان ما به بیماران توصیه می‌کنند که برای محدود کردن تحرک در ابتدای روند بهبودی، چند روز از کار خود مرخصی بگیرند. شما باید به مدت چهار تا شش هفته از فعالیت های شدید و مقاربت خودداری کنید. مشاهده نتایج نهایی این روش ممکن است از شش ماه تا یک سال کامل طول بکشد.

هزینه لابیاپلاستی
در حالی که هزینه لابیاپلاستی برای هر فرد متفاوت است، این روش معمولاً 6500 دلار یا بیشتر بسته به جزئیات برنامه جراحی بیمار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لابیاپلاستی یا تعیین وقت مشاوره با یکی از جراحان پلاستیک مجرب ما همین امروز با ما تماس بگیرید.

صفحات مرتبط
تامی تاک (ابدومینوپلاستی)
لیپوساکشن
کانتورینگ بدن بعد از کاهش وزن
بالابر بازو
لیفت باسن برزیلی (پیوند چربی)
پستان
بدن
صورت
مردان
غیر جراحی

 

16 بهمن, 1402 لابیاپلاستی
درباره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *