Blog

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی نی نی سایت

لابیاپلاستی در کرج نوعی جراحی زیبایی است که برای اصلاح و زیباسازی لابیای واژن انجام می‌شود. کسانی که لابیای بزرگی دارند و هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ …
بافت های اندام تناسلی زن ظریف هستند. هنگامی که برش های محل جراحی با تکنیک های بخیه نامناسب بسته می شوند، بافت ها می توانند برجستگی پیدا کنند. این امر ظاهر طبیعی لابیاها را مخدوش می کند و باعث ایجاد جای زخم قابل مشاهده می شود که حتی می تواند دردناک باشد. به همین دلیل، من یک تکنیک بخیه پنهان را انجام می دهم که از بریدگی جلوگیری می کند. این تکنیکی است که تعداد کمی از جراحان پلاستیک انجام می دهند.

در طی جراحی کوچک کردن لب های کوچک چه اتفاقی خواهد افتاد

جراحی معمولاً حدود یک ساعت طول می کشد. بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به اقامت شبانه نیست. از آنجایی که این روش تحت بی حسی موضعی انجام می شود، در صورتی که به اندازه کافی برای انجام این کار احساس راحتی کردید، می توانید پس از جراحی خود را به خانه برسانید.

من کاهش لب های کوچک را با استفاده از یکی از دو روش انجام می دهم: روش گوه ای یا روش تراش.

گوه تریم
برای زنانی که بافت لبی نامتقارن یا اضافی دارند. برای خانم هایی که لب های داخلی آنها تغییر رنگ و/یا لبه های ناهموار دارد.
تکنیک یک گوه V شکل از بافت اضافی لابیا برداشته می شود و پس از آن لبه های پوست باقی مانده به هم بخیه می شود. روش جراحی لابیا تریم پوست اضافی را از لبه های لابیا مینور به شکل مطلوب تر می کند. در این روش از یک برش عمودی در طول لابیا مینور در محل جراحی استفاده می شود.
مزایا بدون جای زخم قابل مشاهده و طبیعی ترین نتایج، زیرا لبه های طبیعی لب های داخلی را حفظ می کند. همچنین باعث ایجاد ناراحتی و حساسیت کمتری در دوره نقاهت می شود. برای اصلاح گسترده تر یا زمانی که کاهش کلاهک کلیتورال یا کلیتوروپکسی به طور همزمان انجام می شود، مناسب تر است.
چه اتفاقی در طی عمل جراحی کوچک کردن لابیا ماژور شما خواهد افتاد

کل روش معمولاً حدود دو ساعت طول می کشد تا کامل شود. 99 درصد مواقع فقط بی حسی موضعی انجام می شود.

یک برش در لب های داخلی واژن ایجاد می شود. از طریق این برش، چربی اضافی در لابیا بزرگ با لیپوساکشن برداشته می شود. مونس پوبیس نیز می تواند در این زمان مورد هدف قرار گیرد. سپس پوست اضافی از لبه های بیرونی لابیا ماژور کوتاه می شود. اسکار باقی مانده در چین های لب های داخلی پنهان است.

لیپوساکشن مونس پوبیس نیز ممکن است به تنهایی و بدون برداشتن بافت انجام شود.

22 خرداد, 1403 لابیاپلاستی
درباره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *